Usch...

vad jobbigt livet kan vara ibland.
Dom två senast dagarna har varit bland dom värst i mitt liv....jag vill inte skriva här vad det rör sig om, men känner att det kan vara skönt att skriva av sig lite. Är så GRYMT besviken på flera stycken, trodde jag aldrig om "vissa", andra visst jag mycket väl var kapabla till att såra som dom har gjort. Kan bli så att jag kommer säga ifrån om att ha dom i mitt liv, om det inte händer nått annat nu. Jag har en familj nu som jag måste sätta i första hand och som jag vill lägga energi och kärlek på. Jag har inget över att ge, om jag inte kan få nått tillbaka, som ger mej någon glädje, annat än bara massa bråk och osämja hela tiden. Orkar helt enkelt inte!
Är så tacksam för att jag har min Lilla Familj Robban och Mio, dom gör att man klara av mycket!
Sen har jag några underbara vänner som jag älskar, som stöttar och peppar mig, bla Sara & Fia faan vad ni är bra...=)
Sen min bästa mamma <3 Älskar dej!
Nu tänker jag inte bry mig om resten, och koncentrera mig på dom jag tycker om, och som ger mig kärlek och glädje!
Sara kan bara le, det går undan i svängarna... grattis!!
Fia i morgon drar vi!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ville bara tala om att Du är värdefull

Ville bara tala om att Du är viktig här & nu

Ville bara tala om att Du är älskad för Din egen skull

Ville bara tala om att ingen annan är som Du



Älskar Dej!

2009-09-29 @ 15:53:36
Postat av: Malin Johansson

Tycker du är underbar:-) Skickar lite styrkekramar! Kram på dej

2009-09-29 @ 17:06:56
Postat av: Marita

Det är bra! Koncentrera dig på de som du tycker är värda det. Och skit i de andra som ändå inte verkar bry sig.

Kram på dig! Och ja, jag kommer den 10:e :) Ska bli kul att träffas igen!

2009-09-29 @ 17:34:53
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Sara

Tänker på dig hela tiden!! Finns här om du vill prata mer...=) & du vet vad vi pratat om och jag förstår och stöttar dig i detta..



Ha nu ett par KANON trevliga dagar nu & ta hand om dig/er...=) Shoppa lungt...



MASSOR av kramar till dig <3

2009-09-29 @ 22:32:01
URL: http://snoby81.blogspot.com
Postat av: Veronica

det där lät inte alls för roligt. skit när sånt där är! Hoppas du får roligt med shoppingen iaf. Och så kan jag ju berätta att jag drömde om dig, Mio och Tommy inatt. Jag var hem till er där ni alltid bott, och det var middag och grejer, och så låg mio inne i tverummet, så ville han komma upp. Då lustiga var att han var inte äldre än vad han är nu, men han kunde gå. haha, sjukt hur drömmar kan vara. Men det var roligt att träffa er iaf!!! hehe! Kram kram

2009-09-30 @ 13:02:22
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Tezz

Kramar i massor till dig!! Ring när på dygnet du vill om du vill. Ses på lördag. Kram igen!

2009-09-30 @ 18:58:21
Postat av: Hella

Hallå..

Vet inte vad eller vem du menar..Men det låter ju inte som vänner i alla fall.

Klart att det som betyder nått ska komma först.

Ha det bäst så hörs vi!!

Puss på dig.

2009-09-30 @ 23:33:44
URL: http://hella74.blogspot.com
Postat av: Elin

Lägg all fokus på de som betyder mest! Det är de man får mest av tillbaka i slutändan...



Vet ju inte riktigt vad det hela rör sej om, men det låter inge vidare i all afall. Hoppas det löser sej på bästa sätt vad det än är.

Puss och kram

2009-10-01 @ 09:46:13
URL: http://elinalsen.blogg.se/
Postat av: Ullis

Låter inte alls roligt! Fokusera på de som du vet bryr sig om dig! Massa kramar

2009-10-01 @ 17:13:44
URL: http://askenberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman! Hoppas allt löser sig snart.

Kram kram

2009-10-02 @ 10:05:08
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Älskar dig med gumman:) Det bästa är att ta hand om de som betyder något och som ger tillbaka. Men jag vet att det är jobbigt, men var glad åt det du har istället. Puss o kram

2009-10-05 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0