God kväll.

Har kollat på matchen... sverige-malta, dom vann, men mer än så var det inte.....riktigt illa.
Sen har ju Idol börjat, audition är ju bäst, men oj vad pinsamt det kan bli... ;)
Mio och jag har det lugnt och skönt om dagarna, vi försöker att inte planera så mycket, tar en dag i taget.
Vi har börjat på baby massage på tisdagarna, verkligen jättemysigt.... det är Mio och 3 pojkar och en tjej som är med. Mio är störst i gruppen. Det är då man ser hur mycket dom växer och hur fort allt går!
På onsdagarna är det baby cafe på familjecentralen, dit vi brukar gå någon gång ibland... Sång och fika. Tror inte Mio har så mycket utbyte av det än, men hans mamma har. Skönt att få prata av sig lite ibland.
Loppisen som vi hade i helgen gick över alla förväntan, så det var verkligen kul, kommer vi säkert göra fler gånger.
I helgen händer nått som jag verkligen ser fram emot! Kräftskiva med jobbet!! Ska bli jätte roligt att träffa alla igen..=)
Lite bilder på min guldklimp!
Så fina mina pojkar!
Leker i baby gymmet
Ska ut och flyga...=)
God natt.

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

På lördag ses vi:-) Mysiga bilder!! Kram på er:-)

2009-09-10 @ 10:09:02
Postat av: Anna

Åh, personalfest på G. Hoppas ni får det jätte kul. Av egen erfarenhet vet jag ju att man inte brukar har tråkigt på dessa fester... :-)



Monka! Guud vilken underbar son ni har. Han är ju hur söt och gosig som helst.



Vad kul att du kommer på maran.

Kram kram

2009-09-11 @ 08:29:33
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Monka

Tack Anna! Ja han är så go! Jo coop festerna har ju ett visst rykte...=) Vi ses den 10:de!



Kram

2009-09-11 @ 14:10:12
URL: http://monkas.blogg.se/
Postat av: Marita

Men vilken gosplutt! Han ser ju verkligen ut som Stålmannen med händerna redo att ta sig en tur :)

2009-09-11 @ 19:39:15
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Veronica svarar:

Hej! Jättesöt bild på Mio. =) Den i mitten var ett mkt fint porträtt!

Allt är bra med mig, förutom att ryggen bråkar mer än vanligt med mig just nu! Men vi bygger och donar på med huset, kul att se att det rör på sig!

Hur gick det med loppisen!? Kram

2009-09-13 @ 23:08:26
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Koppen o Annika

Hej! GRATTIS till den söte lille pojken. Jag har letat bland bilderna i NT men hittade er inte där. Lycka till med lille Mio. Lika söt som mamma Monka.

Många kramar från oss.

2009-09-29 @ 16:49:56
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0