Fllulirulligt!

Det här känns som jag inte borde göra....hehe. Men det aknske blir kul för er att läsa...om ni hinner innan jag tar bort det imorgon bitti, om jag kommer ihåg vad jag gör nu vill säga...ler.
Kom nyss hem från Borgen....herregud..... jag på borgen...behöver jag säga mer. Men det funka bra om man inte vill bli uppbjuden att stå i baren..... typ hela tiden, jag kan säga att jag var inte där för att dansa, Drog en vals, eller en bugg lr nått vet f**n inte vad det heter med John John, förlåt fölåt om du inga tossar har kvar, men som jag sa, det är på egen risk...! Oj, jag måste gå igenom vad jag skrivit, det är många röda streck under vissa ord....hihi. Men iallafall så var det inte så bra för håret i morrn att man inte ville dansa ikväll....=(. Tror många som tänkte som jag, för jag hade skit kul och stod och blurra med massa folk..... Sen var det vissa som  ville ha med mej till Wasa, men hallå har dom inte bommat igen?? Tur att jag inte gjorde det iallafall, för då vet jag inte vara man hade hamnat...=)
Varför går jag då inte och lägger mej, kan man ju kanske undra.... Jo jag har lite respekt för helikoptrar, och dom kan anfalla så här dags på dygnet, och ofta när man varit ute på galej, fattar inte hur dom kan  vet att man har  varit iväg en liten sväng om. Kanske har en Gps:are....=)
Bönder f**n vad roliga människor, inga hämningar, och helt plötsligt smittar det av sig, och det känns som det är jag som sitter och sprider skit! Underbart....
Hmm funderar på om man kanske ska byta yrke......
Nee mina vänner, helikoptern har landat och jag klev ombord....natt natt

Kommentarer
Postat av: Sara

HAhaha Faan vad skoj vi hade...=) Kanske skulle satsa på att bli bonde...;)

2009-10-03 @ 13:15:20
URL: http://snoby81.blogspot.com
Postat av: Anna

Hahahaha... Låter som en kul kväll! :-)



Vi ses på lördag gumman! Längtar som en tok dit. Det var så länge sen vi sågs allihopa.



Kram kram

2009-10-03 @ 16:27:59
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin Johansson

Verkar som du har haft en rolig kväll:-) Kram kram

2009-10-03 @ 17:30:41
Postat av: Marita

Verkar ha haft en kul kväll! Men det där med bönder vet jag inte om jag håller med om :/ Men det har sina förklaringar. Vi ses på lördag! Kram

2009-10-04 @ 20:10:01
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Ullis

Hur gick det med hellikoptern?! :P

Kul att testa på nåt annat ställe...hehe men bönderna...njaaa... :P

2009-10-05 @ 21:22:55
URL: http://askenberg.blogg.se/
Postat av: Monka

Jo då den tog en låååång tur...=)

Bönder kan visst va trevliga kom jag på....=D

2009-10-05 @ 23:26:12
URL: http://monkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0