Vilken härlig dag....

Mamma kom och åt frukost med oss. Sen tog hon tag i mina igenvuxna rabatter, och allt ogräs mellan plattorna. Blev jätte fint! Tack snälla du...guld värt.
Robban har varit duktig han oxå, hittat hålet i polen, och kört med grästrimmer. Vilken skillnad det gör. Själv har jag mest suttigt och talat om vad som behöver göras.....=)
Sen kom Brosan, han hjälpte oss bära ut lite saker, och åka upp med en soffa till syrran som hon ska ha.... tack!
Mycket har blivit gjort idag.....skönt.
Till kvällen kom Emma oxå, då bjöd vi på grillat och hade det skönt i solen..... och pratade om vårt lilla tillskott som kommer SNART!

Idag fick jag ett mezz som gjorde mej alldeles tårögd av glädje! Tack vännen min! Dagen kunde inte ha börjat bättre än så......Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: hella

Hej. Alltid kul o skönt när man får mess från nån som betyder mycket...o när det står fina saker.

Kram på dig.

2009-05-30 @ 19:53:10
URL: http://hella74blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad gör jag inte när du inte når ner till backen. Puss på dig :)

2009-05-31 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0