Onsdag...

Idag kom min jobbarkompis Cissi..... mysigt att bara få sitta och prata skit....=) Mest jobbsnack blir det ju såklart.....
Efter hon åkt he åkte vi bort till en gammal tant som säljer blommor och grönsaker, en riktig lite krutgumma, hon är så söt!
Åkte dit för att köpa tomatplantor... kom såklart hem med en hel del annat oxå, bla blommor till balkonglådorna.
När vi kom hem så hann vi inte mer än ut ur bilen innan regnet kom.... så planteringen får bli senare i kväll eller imorgon.


Sen är jag SÅÅ GLAD för min Sara för att hon är klar med skolan....Jippi!!!
Nukan du få ta det lite lugnt och göra vad du känner för, inga mer måsten!!
Jag ska åka på fika i deras nya fina stuga....!


                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0