Oj så trött...

.....men jag tänkte jag skulle knåpa ihop ett litet inlägg...
Har suttigt tills nu och fixat med "looken" på bloggen, tycker det är så svårt att få till nått snyggt.....men nu får den duga för ett tag igen...

Tomatplantorna gick vi faktiskt ut och plantera igår efter att regnet hade gått över. Sen la vi över ett gammalt fönster ifall det kommer frost på nätterna, tråkigt om dom skulle frysa.
Idag på förmiddagen plantera vi i den sista pallkragen.... det blev sallad, rädisor och dill. ska bli härligt sen när man kan börja skörda. Vi la på ett fönster även på det, men mest för att katterna tycker det är jätte bra att krafsa i den nya och fina jorden och göra sina behov....=)

Idag har jag skördat dom första rabarberna oxå, Min Tezz kom på besök så hon fick ta dom första...=)
Fick en jätte gullig Laban väska av henne till bäsen.... och i väskan låg det choklad och en badbomb...tack snälla du!!
Snart kommer det bli ett härligt bad...=)

Nu ikväll bar det av till Sara & Dennis i sin lilla stuga.
Såå mysigt det har blivit. Sara hade även gjort ordning utmed landet men massa gamla hinkar och fina planteringar, jätte fint!
Sen blev vi inbjudna på mat oxå....=)  fin fint.

Nu går mina ögon snart i kors.....

Natti natti sovsi gottis.....zzzzzz

Kommentarer
Postat av: Tezz

Vad fin den blev din sida, och jag kan fortfarande läsa allt. Ska fixa till en smarrig rabarberpaj nu:-) Kram, kram

2009-05-22 @ 19:22:26
Postat av: Linda

Hej & tack för titten. Jag blev jätteglad. Skulle just gå in och titta om det hänt något på bäbisfronten. 11 dagar!! Gud vad spännande!

Nu måste jag hålla utkik. Sköt om er!! Kram!!

2009-05-22 @ 20:30:51
URL: http://liolisblogg.blogspot.com
Postat av: Marita

Härligt att äta sådant man har planterat själv. Hoppas du har det bra. Och njut av chokladen och badet :)

2009-05-22 @ 21:42:51
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0