Jag har....

världens bästa Mamma....=)
Hon har hjälpt mej att damsuga idag.... tack tack tack, det var välbehövligt.
Jag har inte bara loppat mej idag.... jag har iaf städat badrummen, och nu har jag en sats med hålkakor på jäsning. Kom på att man kan faktiskt sitta ner och baka, det går hur bra som helst det oxå, här anpassar vi oss.....hi hi.
Ikväll ska vi åka och titta på när Malin ska sjunga med kören, det kommer bli mysigt, ska försöka att få med kameran....
Imorgon drar vattengymnastiken igång med sjukgymnasten ska bli såå skönt att kunna röra på sig lite grann, jag hatar att bara sitta och sitta, jag mår ju så bra i övrigt, jag blir ju rastlös på en gång. Mitt problem är vad ska man ha för badkläder..... någon som varit med förut som vet? Är det baddräkt lr bikini. mina bikinis som jag har dom rullar ju bara nerför magen....inte så snyggt, och baddräkten som jag lånat av mamma räcker knappt över boobsen....=)  haha fy så jag ser ut. Har ingen lust att gå oc köpa nått nytt bara för 2 månader, känns inte som ekonomin tillåter. får hoppas att baddräkten blir lite större när den blir blöt.

Ha´de  kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0