Suck...

....skulle åka in till byggmax för att köpa golv till hallen på övervåningn... Innan vi åkte kolla vi på deras sida på nätet och hittade några som vi skulle kunna tänka oss. När vi kom dit hittade vi inte någon av dom vi tänkt, frågade tjejen i kassan... Då är det tydligen så att på deras första sida på hemsidan visas bara sortimemtet för stockholmsbutikerna upp, och dom har ett helt annat utbud än i norrköping...... ok är det någonting som man borde ha förstå som kund eller????.....arrrggg. Så vi åkte hem utan något golv! Och med en bra mycket surare JAG! Tur att jag hade en semla hemma som gjorde mig på bättre humör...=)




Håller tummarna så hårt att dom vitnar......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dennis sa att du kunde spara Semlorna till oss i morgon;) Så det blir ingen till mamman och barn...=)

2009-01-28 @ 21:48:13
Postat av: Monka

haha vad synd att jag inte hann se det.. innan dom tog slut.....;)

2009-01-29 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0