Härligt...

allt såg bra ut med bäsen, vi låg med i "kurvan". Och hjärtljuden fick vi höra på oxå, dock med en massa avbrott, av armar och ben som för runt där inne....jag blir så fascinerad <3
Har funderat länge på hur man ska beskriva känslan av att få en liten........ men jag vet inte hur jag ska få till det i ord, skriver och suddar hela tiden, hur man än formulerar sig så kan man inte förklara hur stort, överväldigande, ofattbart, underbart ....det känns. Bara det att VI ska få "äran"( för det känner jag verkligen) att få ta hand om, och uppfostra ett liv... Och att vi har blivit valda.......... det är ingen självklarhet för oss....jag är så djupt tacksam......snyft....
Ja som ni ser det blir bra luddigt och suddigt det här....=) Jag önskar, önskar , önskar!!! att alla får uppleva det!

Tjingeling....!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Ni kommer bli världens bästa bästa föräldrar,jag ville ju tom. bli adopterad vett ja;-) Är bara så glaad för eran skull!

kram kram

2009-01-14 @ 21:56:42
Postat av: Marie

Ohh, jag får tårar när jag läser vad du skrivit!!

Ni är SÅÅ MYCKET värda det lilla livet som växer i din magen, ni kommer blir världens bästa föräldrar till eran lilla tös....hihi, det är vad syrran tror!!

Om som du skriver, man kan inte sätta ord på hur det känns att få bli förälder!!



// Kram Marie

2009-01-15 @ 09:32:22
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Elin

Som du ju redan vet så är jag verkligen jätteglad för eran skull!



Vet precis vad du menar med att det inte går att beskriva....och visst känns det helt underbart att få höra ett litet hjärta picka :) Puss på er alla tre....eller är det fler ;)

2009-01-15 @ 20:34:18
URL: http://www.plutterhulda.blogspot.com
Postat av: Marita

Men vad är det jag läser!? Ska ni ha barn?! Stort grattis och som de övriga... det kommer ni klara galant och den kommer bli så väl omhändertagen! GRATTIS!

2009-01-16 @ 18:46:40
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Sara

Ni kommer bli VÄRLDENS bästa föräldrar...=) Är så glad att äntligen "Storken" har valt er till att få uppleva det in alltid drömt om och väntat på!!=) Kramis

2009-01-18 @ 14:30:34
Postat av: Malin

Hej, vad härligt att allt såg bra ut!! Har en kompis

som ska sälja sin vagn då de ska gå över till sulky istället, s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19879704.htm?ca=14s

Vet ju inte om vagn redan är köpt, men det är ett tips i alla fall!

2009-01-18 @ 17:43:16
URL: http://epona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till er båda... roligt för er att det kommer en liten snart...

2009-01-22 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0