GOD FORTSÄTTNING!

 Årets bedrift:
Vårens mitt.....

Årets beslut:
-----------------

Årets kris:
När min fina Sibbe försvann.....=(

Årets Nyhet:
Självklart är det vårt kärleks barn!

Årets resa:
Någon av dom fyra kryssningar som vi gjort...hehe

Årets höjdpunkt:
När plus:et framträde...

Årets plagg:
-----------

Årets högtid:
Staffan & Lolas bröllop och Malla & Partiks bröllop Svärfars 60 årsdag.

Årets minus:
Att det finns orättvisa! Robban blev uppsagd...=(

Årets plus:
Att vi har blivit av med toplånet. och mycket mer.....

Årets låt:
I´m yours

Årets viktkurva:
Sakta men säkert uppåt...=)

Årets inköp:
Barnvagnen

Årets pryl /present
Systemkameran!

Årets bebisar:
Lilla kusin Alva, Majsans lilla tjej tror hon ska heta felicia.

Årets förlust:
Kusinernas kisse,och Skroten...

Årets tv:
Bonde söker fru, oskydigt dömd.

Årets Föda:
--------------

Årets fika:
Inga som har varit nått utöver vad jag kan komma ihåg.

Årets tjejgrej:
Tezz & min kryssning!

Årets backupplan:
Finns det....

Årets motion:
Börja bra, men sluta mindre bra...=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0