Då var det dags...

igen att åka och titta till bäsen  hos "tant" barnmoskan....=)
Idag känns det som jag har tusen frågor.... man kanske skulle ha satt sig ner och skrivit ner allt, min ambition var att jag skulle det men men......
Hoppas vi får lyssna på lite hjärtljud oxå.
För övrigt så har jag varit krasslig sen i måndags, börjar få liggsår....=)
Sen har vi ju äntligen börjat med den nya vägen....tagit ner massa skog och börjat fylla med sprängstenen som ligger på vår vändplan, såå snart kan man ta sig härifrån utan att baxa sig ut...=). Kankse kommer lite bilder på det så småningom.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt och spännande.... Alltid lika intressant att höra på bebis i magen.

Av erfarenhet så är det bäst att skriva ner alla tusen frågor man kommer på mellan besöken, för när man sitter där och får frågan "Är det nått du undrar över?" så blir svaret: "Njae.... inte vad jag kan komma på...." Det slog sjutton aldrig fel. Hahahaha....



Lycka till!

Vi ses på lördag!

Kram kram

2009-01-14 @ 18:12:29
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Monka

Ja visst blev det så, men jag hoppas vi fick med allt iaf, men till nästa gång då ska jag vara lite mer förbered.....;)



Ska bli jätte kul att få scrappa loss på lördag, nu var det länge sedan...



Vi ses då KRAM

2009-01-14 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0