Tjingeling.

Japp jag lever! 
Har inte haft varken tid eller någon lust att blogga.

Här är det bara bra. Mio växer så det knakar =) min fina pojke....
Kan tala om att han är väldigt berest den lilla..... Vi har varit på två husbilssemestrar! På västkusten, liseberg, och Ullared ska börjas tidigt...hehe. Sen har vi varit på svärförädrarnas ö, och åkt båt. Stor flytväst liten Mio...han var så söt!

Många besök har vi hunnit med oxå...... han har fått så mycket fina saker! Passar på att tacka alla igen!

Robban och jag tänkte kolla på en film...men jag kunde inte sitta kvar, jag blir skit skraj hur lätt som helst, så jag fick gå därifrån, har blivit jätte fånig sen jag fick Mio.... någon som känner igen sig?

Midsommarafton hos svärföräldrarna.

Pappa & Son på Bb som har ett litet moment..=)

Mio och sara på Bb.

Ska lägga ut lite nyare bilder en annan dag när jag sitter vid rätt dator.



Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, han är ju för söt!!



Jag känner igen mej i ditt dilemma...har både blivit lättskrämd och tjutig sen Tuva föddes ha ha..



Kram på er!

2009-08-03 @ 23:37:01
Postat av: Marita

Vilken riktig sötnos! Förstår att du inte har varken tid eller lust med bloggandet. Och det där med att bli "mesigare" efter barn... det stämmer så bra.

2009-08-04 @ 15:14:09
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0