Inte spelbar Lp-skiva...=)





Det här var en ide´som jag har hittat i en annan blogg.
Jag vara ju såå klart tvungen att prova...=) Riktigt kul faktiskt, kan ju hålla på i en oändlighet tills man blir nöjd...=)
Om ni vill prova...

Gör så här:

Sätt ugnen på 100 grader
Sen tar man ett glas, kopp, skål, lr liknande.... ställer den upp och ner, och lägger en LP-skiva uppe på.
In i ugnen i ca 30 sekunder, sen är det bara att ta ut den och börja skapa, blir man inte nöjd innan den stelnat så är det bara att lägga in den i ugnen igen i 30 sekunder.

Lycka till!!    =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt! Jag har också sett det där nån stans.



Vad kul det ska bli på lördag. :-)



Kram kram

2008-10-08 @ 19:03:43
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Tezz

Såååå snyggt, jag måste prova!! Gäller bara att hitta en riktigt usel skiva först, som man med glädje kan försköna:-)

2008-10-08 @ 20:48:11
Postat av: Sara

Snyggt...=) Vilken skapare... HAr du skålarna överallt nu då??=) haha KRam kram

2008-10-08 @ 22:25:02
Postat av: Monka

hehe ja nästan iaf.....;)



Kram

2008-10-10 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0