Tjao.

Ja jag vet att det är länge sen...=)
Men jag har lite mycket järn i elden just nu....det är jobb, fotboll, scrappträffar, vårrus och en himla massa till.
Men jag gillar att ha det så, tyvärr så blir min blogg lite åtsidosatt , men, men, hellre det än att inte ha någonting alls att göra.
2 stycken matcher har vi spelat och förlorat båda två....men, men det är sånt som händer.....arrggg dom som känner till min tävlings instinkt vet hur jag känner.....=)
Men imorgon är det dags för nya tag...då tar vi dom!!
I Lördags var det scrappträff i Norrköping, jag gjorde mest kort eftersom jag har beställningar till student & konfemation, men en Lo hann jag med iaf... jätte kul att träffas igen, såå härligt att få bara få komma iväg och vara.....känns som väldigt länge sen....=) Hoppas att det blir snart igen!
I söndags var det sovmorgon, Jonte har sovit över från Lördagen. Grabbarna Robban, Jonte, Dennis öla lite på kvällen, skönt för dom att få ses ibland oxå utan oss brudar!!
På eftermiddagen bara det av till Kuddby för match.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

2008-05-21 @ 11:17:12
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0