Sjukling....=(

Jaha, då var man sjuk lagom till påskförsäljningen då, kanon bra planering känns det som....arrgg
Tycker ju att det är jätte kul att jobba när det är lite annat än det gamla vanliga på jobbet....såå typiskt att man skulle bli sjuk just nu. Känner mej inte såå schysst mot mina arbetskamrater heller, när man vet hur mycket det är att göra dom här dagarna....sorry....
För att summera det hela så tycker jag jätte synd om mig själv....=)
Finns 1 orsak till, till att jag känner som jag gör....
En av mina arbetskamrater åkte dit för stöld igår....fasan!!!!
Man blir bara så förbannad, besviken, ledsen, att man inte ska kunna lite på någon!
En som man tycker så bra om, som känns så hederlig som man bara kan vara, som blir upprörd över saker som händer i världen på olika sätt.....och så visar det sig att DEN inte är bätter själv....urrk......besviken.
NU kommer man på saker som har funnit framför näsan på en, fast som man aldrig har tänkt att det skulle kunna vara som det nu antagligen har varit ,och som jag tror har hållit på länge, länge..... en av dom mest omtänksamma på hela bygget.....=(......I dom lugnaste vatten.......
Det är så hemsk att jobba när såna här saker händer, det blir såå mycket spekulationer, och alla går omkring och är misstänksamma......

Om jag inte skriver mer innan helgen såå önskar jag er Alla en riktig härlig Påsk

image103
Hitta på www.scrappiz.se. tyckte den var fin

Kommentarer
Postat av: Marita

Förstår att du är besviken och ledsen på den personen! Så tråkigt när sådant händer. Hoppas att du i alla fall kan gå vidare. Synd att du ska vara sjuk under påsken!
Tack för snälla ord om mina skapelser under påsken. Jag får ta med mig till Örebro och visa live :)

2008-03-24 @ 10:36:10
URL: http://tussemaja.blogspot.com/
Postat av: Marita

*skäms*... du hade ju inte skrivit något om mina saker - så är det när man inte läser ordentligt utan tar saker och ting för givet :) Men såklart får du se sakerna ändå i Örebro!

2008-03-25 @ 15:43:46
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Elin

Usch och fy när det händer sånt där!! Man tappar ju tilliten totalt....

Krya på dej också förresten!!
Kram

2008-03-26 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0