Utmanad!!

Vad roligt!!
Jag bev utmanad av vår härliga scrapp vän Marita!!

Tre namn du går under:
Monica, Monky & Monka

Tre saker som skrämmer mig:
Någonting illa händer mina nära & kära, hur människor kan bete sig mot varann, vad händer sen??

Tre saker som jag har på mig:
Bikinitrosor....hårsnodd, smink..

Tre sanningar:
Envis som en åsna! Älskar min Sambo över allt annat!, Min stora passion...scrappa!

Tre saker jag verkligen vill ha:
Att vi får bli en liten familj en vacker dag, Mycket pengar...=) Mer fritid...

Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till:
Elin, Fia,  blev visst  bara 2 st

Kommentarer
Postat av: Marita

Kul att läsa. Och du var ju nästan lika välklädd som mig :)

2008-06-12 @ 21:46:12
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0