Onsdag...

Oj vad länge sen det var jag skrev...=)
Resan till Åland var kanon.
Kommer med bilder från resan inom kort.
Det har blivit mycket scrapping på sista tiden..:D
En jobbarkompis var hos mej i fredags, hjälpte henne med att göra ett kollage till sin svärdotter. En riktig utmaning kan jag säga, svårt att få in så mycket kort på en och samma Lo, kommer blider på den oxå.
Sen var jag hos Hella i lördags, Elin oxå såå klart.....
En riktig toppen dag med mycket scrapping och ännu mer skratt framförallt på kvällen när tröttheten började ta överhand. Länge sen jag skrattade så jag fick ont i magen! Tack snälla ni för en KANON kväll. Längtar tills vi ses igen..=)


Kommentarer
Postat av: Hella

Tack själv för att du kom!! Å för att du dela med dig av allt du kan. Hoppas oxå vi ses snart igen.
Kramis.

2008-02-28 @ 12:44:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0