Yes!!!!! =)

Äntligen satt det!! 4 - 1 mot Waria igår.... känns sååå bra!
Tjejerna var överlyckliga....hmm jag med kan jag säga....=)
Det blev en " Vågen " mot publiken!
Skönt att börja andra halvan av serien med en vinst, det behövde vi för vårt självförtroende...=)
Måste ju berätta... att syrran vart en av målgörarna.... en glad lite tjej kan jag lova...såå söt!

Annars är det mest förberedelser inför kräftskivan i helgen som gäller. Kommer bli kanon kul, mycket folk  också..=)
Dags att packa väskan igen för dagens träning.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sara

Ge mig ett B, Ge mig ett I, Ge mig ett K... Vad blir det BIK... Whuuooo... Kanon kul för DIG och TJEJERNA...=)

2008-08-20 @ 15:37:07
Postat av: Tezz

Grattis!! Längtar massor till lördag ;-), ska äta massor av kräftor...daaaa

2008-08-20 @ 19:28:18
Postat av: Marita

Härligt, grattis! Ha det så skoj på kräftskivan!

2008-08-20 @ 21:08:21
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad roligt för er! Grattis!



Ha det nu riktigt roligt på lördag och hälsa alla jag känner!



Kram kram

2008-08-20 @ 22:16:37
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Monka

Tack så mycket allihop...=)

Anna: det lovar jag att jag ska göra....

2008-08-22 @ 11:58:07
Postat av: Lola

Tack för i lördags - supertrevligt...även om jag sov bort halva kvällen/natten skäms Får arbeta lite på det här med att umgås nykter ;-)

2008-08-25 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0