Fredag...

Ledig idag, åkte till Mamma en sväng, fick lunch.
Känner mej lite nere idag, jag vill så mycket, men samtidigt så känner jag mej som en som sviker, vill inte tänka på mej själv bara nu,  men det måste jag göra.  Situation som nu är, så måste jag ta hand om mig själv. Vet inte hur jag ska formulera mig, känns bara rörigt hur jag än gör.
Blir såå ledsen över att det ska vara såå här, känns orättvist!! Det ÄR orättvist.
Jag hopps verkligen inte att det här kommer att förstöra någonting.




♥ Vänner växer inte på träd!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror och hoppas att de i din omgivning som vet vilket helvete du går igenom både fysiskt och framförallt psyliskt kommer att hålla tummarna och bli glada för eran skull! Puss och kram

2008-04-12 @ 19:02:20
Postat av: Elin

Menade ju psykiskt så klart....blev lite tokigt....

2008-04-12 @ 19:03:11
Postat av: Sara

Tror INTE att det finns någon som missunar er denna chans!!!!! Även VI håller tummarna och är verkligen glada för eran skull!!!!

2008-04-13 @ 11:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0