God Fortsättning

Ett tag sen som jag var här såg jag...=)
Julen har kommit och gått, för fort som vanligt.
Man planerar o lagar mat o fixar o donar 1 månad i förväg, och så är den över på ett kick....lite synd tycker jag..
Dagen innan julafton var det den årliga uppesittarkvällen!!
Sara, Dennis, Brosan & Emma var med....Tack för en kanon kväll....=)
Käkade skink, köttbulle, leverpastejsmackor, drack must, och massor av godis...=)
Framåt natten blev det självklart lite glögg & lussekatter.
Sara och jag hade paket öppning, jag fick tre tavlor som man scrappr, målar på....tackar...:D jättekul.

image10
Jag & Sara som små linslusar vid granen
 
image13
Tomten i Oskarsberg...Lilla Rasmus..

Sen kom Julafton... och jag var ledig, mysigt att få vara med och äta julfrukost. Brosan och Emma sov över så även dom var med på frukosten.
Vid kl 14.00 åkte vi till Staffan & Lola, firade jul med Robban sida där. Lolas mamma ocj Stefan var där oxå.
Tittade på Kalle Anka såå klart...hehe, barnsligt förstjust... jag vet..;)
Sen var det paket öppning, o som vanligt såå är det en helt tomteverkstad som är inknölad under julgranen...:D
Tack alla för fina presenter.
Jag och Robban var kvar när alla åkte, då blev det spela av... Alias, roligt som f... Måste vi göra om..
Sen var det dags för hemgång...

image14
Julklappsutdelning

image15
Vår lilla tomtenisse Linus!


Och såå var det ytterliggare en dag....
Juldagen.
Panik!! Kom på att jag inte var klar med Farmors Album som hon skulle få senare samma dag!!
Det var bara att sätta igång det...
Kankse inte vart dom finaste Layouterna, men men, jag hann iaf =)
Pappa Farmor & Malin kom vi kl 13,00 vi tog en fika och öppnade lite presenter. Framor blev jätte glad för albumet, så det var ju roligt.
Sen åkte Pappa o Farmor vidare till Stefan....
Mamma, Brosan, Emma och Malin firade med oss på kvällen...(saknade pappa)
Vi åt julbord, och öppnade massor med presenter.
Robban o Jag fick en SodaStream av Brosan och Emma, såå nu är ni välkomma på lite soda vatten =)
Jag fick Elisabeth Arden parfym av Robban....tack såå mycket.
Och en massa annat, tack snälla, måste ha varit snäll iår.....=)

image16

image17
Sötisar!!!!

image18
Pappa & Farmor

image19
Pappa & Tomtenissan Malin

image20
Mamma, Emma & Brosan

Kommentarer
Postat av: Marita

God fortsättning på det nya året!
Ni ser ut att ha haft en fin jul!

2008-01-01 @ 21:41:58
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Marita

God fortsättning på det nya året!
Ni ser ut att ha haft en fin jul!

2008-01-01 @ 21:59:01
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Tezz

Kuligt med en blogg nu kan jag hålla mig uppdaterad om allt, eftersom vi mest bara springer om varandra på jobbet...God fortsättning!! Pözz

2008-01-02 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0