Tisdag

Idag åkte vi in med bilen till bilfirman igen eftersom det läckte i avgassystemet. Under tiden åkte jag upp till Cissi och hälsa på. Ia & Felicia var oxå med. trevligt att träffa tjejerna. Felicia var på ett strålande humör, hon är så go....och rund...hehe. Glömde tyvärr kameran....=(

Sen hämta vi bilen, och for vidare till blomsterlandet och köpte jord och majsfrön. Ska fixa med det imorgon har jag tänkt.
Resten av dagen har jag typ sovit bort......

Nu börjar äntligen hemma.... hej svejs


Kommentarer
Postat av: Malin J

Nu e de inte många dagar kvar:-) Inga känningar?? Kram kram

2009-05-27 @ 08:03:38
Postat av: Monka

nja, jag vet inte...vet ju inte hur det ska kännas riktigt....svårt att säga...=)

2009-05-27 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0