Idioter!!!!

Fick höra från en bekant att det går en katt nere vid sjön i stegeborg som brukar komma fram och få en strömming då och då. Nu har stället invaderats med ca 25 tal "fiskare".... och en av dom hade tagit katten och kastat den så långt ut i sjön han bara kunde.....!!! Stackars kissen..... fy faan för folk jag blir så j...la arg och ledsen!!! Hur man man göra så mot ett djur jag FATTAR inte.... usch jag mår skit dåligt av det här....blä. Vet inte vad jag skulle göra om jag såg någonting sånt...... pga av att dom var så många så tordes väll inte någon att göra nått heller....
Har god lust och åka och hämta katten!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, sånt där är så jävla illa.... Stryk skulle dom ha...

2009-05-23 @ 20:58:12
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Klara

Gört!!! Den skulle trivas bra hos er! Usch vilka idioter! Det är ju så att mna skäms...

2009-05-24 @ 10:44:46
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha ha, det blev knasigt...det va jag som skrev men det blev från Klara...

2009-05-24 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0