I övrigt....

....händer det inte så mycket, dagarna börjar bli väldigt långa och tunga...=)
Nu är det nedräkning som gäller.... jag vill INTE gå över tiden.....hoppas, hoppas att man slipper det.

Veckan som varit har det bjudits till kalas.... man blev ett år äldre "igen"'
Tackar och bugar för alla gratulationer och presenter....=)

I fredags var Malin hos oss, och hennes kompis Camilla. Dom blev kvar till söndagen, sista natten tillbringade dom i tält på gräsmattan...burrr burrr, men - nä då det var inte det minsta kallt....=)
I söndags kväll åkte vi och hämta pappsen som har fyllt 50, men valde att fly sin kos då. Så vi haffade honom lite senare ,när han minst anade det. Vi bjöd ut honom på resturang akropolis.... kan jag rekomendera om man inte varit där. Jätte trevligt. 

Imorgon kommer min arbetskompis Cissi hit och underhåller mej lite.... hehe, jag tror hon förstod sist vi pratades vid att jag är lite rastlös....=)

Vi ses Tjao....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0