Semester...=)

Har haft semester sen i onsdags, och 5 dagar framåt. Det har varit så skönt att bara få göra vad man känner för, tror det var välbehövligt....=)
Måste rekomendera något.... vi var på spökvandring på löfstad slott  i tisdagskväll, med Malin & Mamma.
Verligen värt att åka på.... lite läskigt var det allt......=)  tror dom rekomenderade det för barn från 7 år. så har ni inget att göra en kväll åk dit!!
Kl 04:00 natten till onsdag åkte Robban och jag till.......ULLARED!!!! tjoho. Tycker det är så mysigt med hela resan.... man går upp tidigt och fixar matsäck m varm choklad, det är tradition. Och så stannar man halvvägs och käkar frukost.... myspys.
Det blev många påsar med hem, det bästa är ju nästan att komma hem och plocka upp allt...=)
PÅ kvällen kom Mamma & Malín och sov över, vi bara slappa och tog det lugnt.
Måste erkänna någon.....usch det är verkligen inte likt mej........ eeeehhh jag har julgardinerna kvar!!!!! Aaaaa jag har bara inte orkat, MEN igår tog mamma och jag tag i det..... jag skäms.....hehe. Nu är dom iaf borta....=)
Idag gick jag upp kl sju, då ville varken min kissblåsa eller bäsen sova mer. Men jag kände mej utvilad så det var skönt att komma upp skapligt. Har bäddat rent alla sängar och tvättat allt, städat toaletten... gjort bloggrundan, käkat frukost, gosat med vilddjuren, msn:at
Just det... en frågar: Vi har glas duchdörrar..... som man snart inte ser igenom, det går inte att få bort... antar att det är kalkbeläggningar. Någon som har ett bra knep lr medel som funkar??  Vore tacksam om ni kunde ge mej det, har provat massor med medel.
Den här helgen kommer vi ha gäster. Grabbarna ska lana....=) Det var inte igår dom gjorde det. Sara och jag ska ha en mys helg, den kommer nog innehålla loppis, film, scrapping, lite god mat, och en massa pladder...risken finns att det blir lite super Mario oxå.....hehe. Ska bli mysigt, det var oxå länge sen.
Fick en utmaning av Marita för ett tag sen som jag tänkte jag skulle anta.... den passar ju väldigt bra med tanke på vad som ska hända i helgen.



Här sitter Dennis & Martin för ett par år sen och lanar. Det går åt mycket cola som ni ser...=)

Utmaningen löd: * Gå in i mappen Mina bilder * Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen * Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den * Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.
Eftersom dom flest redan har fått utmaningen, så hoppar jag över att utmana någon

Nu ska Robban och jag Grilla korv. det är ju jätte härligt väder.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bättre sent än aldrig!! Julen varar ju till påska sägs det :) Kram

2009-02-20 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0