Fixat & donat...

Idag har det varit en sån dag som man skulle vilja ha lite oftare.
Mio sov hela natten, vaknade kl nio. Gick upp och käka frukost. Sen direkt ut i garaget och snickra och måla, vi fick massor klart. Tog ett dopp i poolen, Åt en nyttig middag, och sen en kvällspromenix...... Tänk om man kunde ha så jämt, vad mycket man skulle få gjort.... och för att inte tala om vad man skulle gå ner i vikt! 

Kan säga att jag inte trivdes med hur jag såg ut innan jag blev gravid... men nu skule jag kunna DÖDA för att få tillbaka min gamla kropp, fy jag hatar att vara så här, känner mej så klumpig! Blä blä inte kul alls. Jag vill börja på gymmet igen, gillar badhuset....då kan man simma oxå...någon som vill hänga på?? Roligare om man är fler, och svårare att hitta ursäkter för att inte gå dit...;)

Stackars Rasmus!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha ha!! Vilken toka du är! Så där ser du ju inte ut knasboll!

2009-08-11 @ 00:13:16
Postat av: Veronica

Hej! Hur bor ni nu då? Där man kan ha pool o grejer! Jag vill oxå ha pool, vi har verkligen plats för en STOR, som man kan ha att simma sträckor i, men Andreas sa nej, men diskutionen är inte över =P. Har ni oxå hus? Kram Veronica

2009-08-11 @ 13:37:23
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har ett kort där nu! det börjar gälla i september precis skaffat det!

2009-08-24 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0