Fullspäckad dag....=)

Varit på ett extra ultra, på grund av att jag är så stor....!! Så jag har varit lite nervös att jag ska föda en färdig finnig, svettig tonåring....=) Men så var det inte som tur var....jag har mycket fostervatten bara....pust....
Sen var vi på första föräldragruppen idag oxå.... lite segt, men det blir nog bättre nästa gång när man känner igen alla.
Efter det var det lämning av meganen på meck, lite som behöver fixas....inför försäljning. Lämnade in den på tvätt....den blev så fin, nästan så man inte vill sälja den....=)
Sen blev det ärende på ärende, bla en ny bikini...äntligen.
Efter det åkte vi förbi Sara & Dennis, med lite mat, och jag blev klippt.....tackar. Nu är vi hemma, och jag ska lägga i en toning i håret, hoppas man känner sig lite frächare efter den.

Min dag i stora drag......Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0