Trött!!!!!!

Var ett tag sen man uppdatera här....

ÅLAND:
I helgen var det dags för Robban överraskning, han visst att vi skulle vara borta från lör-sön, det var det han fick veta. Lördag morgon började jag att packa, och gick omkring med ett leende som reta gallfeber på honom....=)
Sen la jag lite diskret fram Passen, nää man behöver inte pass för att åka till Åland...hihihi, då var det någon som fick stora ögon...=) Alla hans idér om vad det kunde vara slogs i spillror, hehe (tyckte jag var skitkul). Gömde badkläderna, la ner passen. Sen Kom Mamma som skulle skjutsa oss.  Och iväg bar det.....
Han tycket nog att det var rätt såå kul att bli överraskad.....
Vi hade en jätte mysig kryssning, mycket bra underhållning, god mat och dryck.

SÖNDAGKVÄLL:
Tillbax till vardgen, lite trist att det redan är över, men det är alltid skönt att komma hem, hem till grabbarna, som varit själva en hel natt.... tror visserligen inte att dom har saknat oss lika mycket, dom börjar att få vårkänslor nu, så det är inte så ofta dom är hemma längre.

Resten av veckan som har gått har varit upp & ner.
Skönt att vara ledig idag iaf, ska försöka att få lite grann gjort idag. Då ingår inte soff lr säng läge som varit min favorit dom senaste 2 veckorna....=(

image104

image105
Små grabbarna som blivit stora!


Kommentarer
Postat av: Marita

Men hallå?! Den katten på nedersta bilden är ju så gott som Tequila på pricken!
Härligt att du i alla fall är på benen igen efter sjukdom.

2008-04-10 @ 16:08:08
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tänkte oxå på det, när jag såg honom. Visst är det kul me långhåriga katter när det är lerigt ute...=)

2008-04-10 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0