Måndag

Idag har jag skördat gräslök och oregano. Gräslöken har jag hackat och fryst ner. Är det någon som vet om det går att torka gräslök??
Oreganon har jag hängt på tork, det är första gången, så det ska bli spännande och se hur det blir.

På eftermiddagen kom Anna från jobbet och hälsa på. Vi satt ute nästan hela tiden, det har varit härligt väder idag.

Imorgon ska jag in till stan och träffa Majsan & Cissi, ska bli mysigt att ses igen.
På hemvägen ska jag förbi blomsterlandet och köpa mer jord och gödsel.... ska fixa en pallkrage till, ska testa att så majs....hoppas inte det är försent bara.

Hittade en jättebra sida om odlingar i pallkragar... tänkte jag kunde dela med mej av den om någon är intresserad....
www.odla.nu/forums/index.php?showforum=14


- Fia ledsen om du hade med dej kameran idag till jobbet..... men tyvärr så verkar inte h*n vilja komma ut idag heller....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0