Fredag...

Har haft en kanon dag. Börja med att Linda och hennes minsting kom på en fika på morgonen.
Sen åkte jag upp till Mamma. Vi gick boberga runt, jätteskönt, perfekt väder för en lång promenad.
Till kvällen kom Fia & Peter. Vi grillade, kan vara sista för i år, hoppas man hinner med en till. Jag ÄLSKAR grillade majskolvar färska... mmm så gott!!
Sen hade Fia gjort en annanaspaj, och till det vaniljglass, såå god! Peter hade fixat en stor ostbrika med kex och marmelader.... grymt gott det oxå, och röd vin till. Jag är inget fan av rött vin men det var faktiskt helt okej.
Sen stog allas våra magar i fyra hörn....=)
Till kvällen/natten blev det spela spel, pratmakarna! Jättekul spel, STRESS säger jag bara!
Tack mina gäster för en underbar kväll, länge sen jag hade så trevligt!
Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Tack själva för Ännu en Jättetrevlig kväll - Börjar bli bortskämd! O visst stog/står magen i alla hörn.. men det är det ju värt - rätar nog ut sej i veckan *L Hoppas inte det var sista grillningen.... vad ska vi annars hitte på? Får de nog bli ng annat i så fall! Vill inte missa fortsättningen :)

Vem vet... framåt jul kanske du gillar rött o t.o.m har vunnit ng parti i pratmakarna ;)



Kram P

Ps. Hälsa stor o liten osså Ds.

2009-09-19 @ 20:23:51
Postat av: Monka

Ingen fara Peter... har en annan grej på G, om det inte går att grilla nästa gång...=)



Revansch säger jag bara!!! Vänta du bara!

2009-09-20 @ 00:09:04
URL: http://monkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0