Nu är jag lugn....

Malin är på skolresa till stockholm idag... naturhistoriska, cosmonova, wasa och sist grönan.... jag blir så nojig när hon ska iväg så där, akn inte slappna av förrens jag vet att hon är på bussen tillbax hem igen. Hmm vet inte hur många gånger jag ringt under kvällen för att se så allt är bra, men hon har ju inte svarat! Då blir man ju inte mindre orolig.
Nu skickade hon mezz att jag kunde ringa, så nu har jag pratat med henne, och allt var bara bra..... hmm vet jag väll....=)
Jag kommer bli värsta hönsmamman.....

Min "söta lilla ängel" till kisse ville komma in igår innan vi skulle gå och lägga oss. Robban öppnar till honom.... vad kommer han insläpande med då....jo en harunge!!
Hanär inte nådig , det har varit ekorrar, råttor fladdermöss, ormar fåglar och nu harungar oxå.... Jag kan leva med att han tar råttor och möss, men inte det andra. Vi trodde sist när det låg en halvharunge på trappen att det var något annat djur som lagt den där....dom är ju ändå rätt stora så här års. Men nee det fick vi ju bevis på igår att så låg det inte till!
Nu släppte jag ut honom igen, men vi hade ett allvarigt snack om vad som gäller från och med nu!

Nu ropar kudden... natti natti

Kommentarer
Postat av: Malin J

Snart kommer bäbis!!!! :-)

2009-05-29 @ 19:08:45
Postat av: Marita

Duktig kisse! Ekorrar och fladdermöss har mina missat. Däremot råttor, möss, sorkar, orm, hare och fåglar. Haren tog vår förra katt, Grållan, och släpade upp på taket och in i vårt sovrum på natten. Ha det gott!

2009-06-03 @ 17:35:37
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0