En lista...


Hur många gånger har du varit kär? 3 gånger

Favoritgodis: Smågodis.

Coolaste stad du har besökt: Bangkok

Action eller Skräck? Action....

Vill bli när du var liten?  Konditor

När fick du din första kyss: 11 tror jag. ryska posten...hehe

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet var jag rätt lugn, högstadiet var det INTE lika lugnt....=)
Vad är du beroende av? Kiwi & "Hulken" Isglass
Dagens roligaste händelse: Att vi är ungdomsvakt tills lördag
Dagens tråkigaste händelse: Att jag har ont.....

Dagens humör: Bra, fick sova inatt...=).

Vilka tv-program följer du? Leila på landet,
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är lugn, klarar av stress rätt bra.

Vad gillar du minst? Det är nog främst utseenderelaterade saker.

Vad är det roligaste du vet? Att åka iväg på husbilsemester med Robban.

Har du något motto? Att försöka behandla andra som jag själv vill bli behandlad..

Hemlig hobby? Tror jag inte...

Något vi inte vet om dig? Hmm finns säker nått, men då finns det säker en anledning till varför ni inte vet oxå....=)..

Vad ångrar du? Att jag slutade spela Pingis.
Vad önskar du? Att få ha min bäbis i armarna och mysa..
Vad klarar du inte dig utan? Mina nära.

Vad gör du helst en vardag? Tar det lugnt och solar

Vad gör du helst en lördagskväll? Träffar vänner

Vad har du mest av i din garderob? Damm....=)

Drömjobb? Vägcafe´


Kommentarer
Postat av: Malin J

Du kan få låna min "bäbis" oxå, men han vill inte sitta i knät & mysa;-) Kram på dej & magen (o Robban me)

2009-05-08 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0