Telefonbokslista.

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Nej.... Anna Frukt jobb

 - Vad har du för relation med nummer 20?
En gamal vän som jag träffar 1 gång om året ungefär.....Erika
- När ska du träffa nummer 30?
Idag på jobbet hoppas jag.....Hella

- Är nummer 18 söt?
Absolut.....min svägerska Elin

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

En LITEN sprallig tjej, som jag har kommit att gilla skarpt....=).....Cissi

- Gillar du nummer 14?
Ja han är mysig....Danne O

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp för 2 veckor sen på vår scrapp mara.....vår galna scrappare Anna!

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Skulle tro att det blir på deras lilla Julias dop....min kusse Fredrik

- Är du nära vän med nummer 23?
JA !!!.....min goa vän Ann-Sofie Karlsson....=)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej det har vi inte gjort...=)......min barnmoska....kanske skulle fråga nästa gång...tihi

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja visst, det har vi gjort många gånger......Ida på jobbet
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Resor,..... Robbans faster
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja visst.... Camilla

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Ingen alls nu för tiden....Malins frita

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Sitta och pyssla, titta på alla hennes tavlor, åka på spa...oj massor med saker faktiskt....Min faster catrin!

- Vad är det bästa med nummer 8?
Alltid glad....Camilal

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja titt som tätt...=).....Elin A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0