Jag & min partner:


Vad heter ni? Monka & Robban.
Har ni några smeknamn på varandra? Gubben & Älskling.
Hur träffades ni? Vi har kännt varann länge som vänner innan.
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 6 år
Är ni förlovade? Nix
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ett på väg.
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Nja inte säker på det...=)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj kommer inte ihåg tyvärr...=)Synd sånt ska man ju veta..
Vem är äldst? Robban...
Vilka stjärntecken är ni? Jag är oxe och Robban är våg eller jungfru beror på vilket horoskåp man läser...
Vem fyller först på året? Me..
Vem är längst? Robban...
Vem sjunger bäst? Ehhhe det är nog han
Håller ni i handen på stan? Absolut...
Kände ni varann innan ni blev ihop? =) ja...
Vad har ni gemensamt? Mycket.... tänker ofta lika om saker, har ofta samma stil på vad vi gillar, sociala, gillar att pyssla hemma.
Blev du kär i första ögonkastet? Haha nää det var det inte ..;)
Har ni någon speciell låt?,nej
Har ni stora framtidsplaner? Ja mycket vet vi nog vad vi vill få ut av vårt förhållande, men man vill ju gärna ha lite överraskningar oxå....=)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja många gånger....=)
Har ni varit utomlands tillammans? Ja en gång till Thailand, det är härliga minnen...
Vilket är ert bästa minne? Vårt plus helt klart...=)
Vem lagar bäst mat? Bäst resultat blir det nog när vi hjälps åt.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Fixar mat, plockar lite,kolla på tv, lägger oss skapligt och kollar på tv i sängen
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det gör vi nästan alltid...
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nää 3 mil det är väl inte såå långt...
Blir du lätt svartsjuk? Det händer men nu är det sällan, men det var nog värre förr. 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer isf
Brukar nån av er prata i sömnen? Det står jag mest för hos oss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är nog en hel del av det där som stämmer måste jag säga! :)

2009-02-20 @ 18:42:48
Postat av: Ullis

Så kul att läsa om er! När man är "ny" får man ju inte veta såna grejjer! ;) Hoppas allt är bra med er och att vi träffas snart! Kram

2009-02-22 @ 19:11:41
URL: http://askenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0