Ikea!!

Igår bar det av till ikea med min vän Hella, som vanligt fick vi med oss mer än vad det var tänkt.
Jag tror inte Hella kommer ha några problem med sin förvaring i scrapprummet iaf.....;)
Jag åkte dit för att köpa skötbord,  men kom hem med både det ena och det andra bla ett sängöverkast!!
Jag har suktat på det länge, så igår slog jag till.
I onsdags sydde jag 3 st kuddar till sängen, och då vill man ju inte lägga på dom när det är ett fult underkast, hehe det var min motivering när jag kom hem!
Tack snälla Hella för en underbar shoppingdag, jag hoppas inte att du har ryggskott idag, med tanke på konkandet av mitt skötbord, hade jag aldrig fixa själv...pözz.

Bild på skötbordet.



Och här kommer kuddarna...


Kommentarer
Postat av: Hella

Tack själv för en härlig tur. Vad fina kuddarna blev!! När du ska gå hemma o inte ha nått å göra så...kan du ...kansken...tänka dig...att ja du vet. Sy ett par åt en vän. Hahha.

Kram på dig.

2009-03-01 @ 15:42:27
URL: http://hella74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0