Här kommer lite bilder från kräftskivan!



Brollan och min Sara! Söta va!!



Jaha??



Dukningen.....kan tillläggas att det INTE såg ut såå dagen efter...:/



Här snapsas det för fullt!, för vissa mer än andra....=)



Ett förlängerliverskratt fick vi här, Sara kommer du ihåg varför??...=)



Här var det livat!



Var det någon som såg till den här killen!??? Tydligen MÅSTE han varit med, med tankte på ett par hundra bildbevis...=)
Såå rolig du är Ronnie!



John John blir skrämd lr försöker skrämma...=)

     

                                                            Queen!!!!!

Min bror är ju helt underbar, här är det kareoke, (vet inte hur det stavas) Låt, på lå,t på låt
helt utantill, han senglade inte änns på skärmen....syrran var stolt...hehe
Anna & Marie det här skulle ni ha sett!! Love you brother!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jisses, vilken fest.

Ja, jäkla skit att vi missade det. Hmm.... En annan gång kanske?!



Kram på dig snutta!

2008-09-09 @ 10:57:47
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Sara

Kommer inte riktigt ihåg varför vi skratta så mycket, men jag vet att boven var Peter....=) Lr??=)

2008-09-09 @ 15:49:16
Postat av: Monka

=) det stämmer... han höll kameran åt fel håll...hihi. Man kan säga att jag har en bra närbild av honom....;)

2008-09-09 @ 17:01:32
Postat av: Sara

Ja just det...hahaha=)

Nu kommer jag ihåg, det var ju skit skoj, skratta så jag tjöt....hahah =)

2008-09-09 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0