Måndag.

Ja redan är måndagen här, helgen försvann med vinden som var.... kanske kan bero på att jag sov bort hela lördagen....hmm, men jag tror jag behövde det, känner mej piggelin nu..=)
På schmat idag är det fotboll, jag och Robban ska åka in och kolla på IFK som spelar ikväll....=) undrara om han tycker det är lika roligt som jag......hihi.
Innan ska vi käka någonstan, får jag som jag vill så blir det Mc Donald´s...=) vi får väll se.


Visst jag... har ju inte skrivit att jag har blivit Dt på pysselpassion...... wwiiiii, så paff jag blev, trodde jag aldrig, trodde dom skämta med mej...men inte....jätte kul verkligen, tackar och bugar såå mycket!!
Jag har köpt en Bind it all maskin  åååå vad kul det är, så kul att man kan göra  så mycket olika saker med den.
Kommer bilder lite senare om vad jag har knåpat ihop.

Nu har vi tapetserat och målat färdigt i sovrummet, blev kanon.... nu är det bara dom berömda listerna kvar....=)
Just nu sover vi i allrummet ovanför trappen (för dom som vet) kan säga att det ska bli skönt att få flytta tillbax till sovrummet igen. Efter att sovrummet är klart är det dags för den härliga.... heltäkningsmattan att få se sitt sista ljus.... vilket jag inte kommer att sörja över...uuuuurrkk den är bra såå äcklig. knappt att man vill ta i den...=(

Nu får ni ha en bra måndag kväll mina vänner

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så trevligt ikväll på matchen. Det lär nog bli drag på parken. Världens liv på Kungsgatan när jag gick hem.



Kram på dig hjärtat!

2008-10-06 @ 17:43:03
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej hopp lilla vän!



Ha en toppenkväll på fotbollen! Kna tänka mej att dte inte är så kul att sova ovanför trappen....som sagt särskilt inte med den tjusiga heltäckningsmattan ;)



Kram på re!

2008-10-06 @ 20:22:13
Postat av: Elin

Hej igen....det va jag som skrev innan....missade att fylla i namnet bara...klantig som ja är!

2008-10-06 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0