Härliga Söndag.

Igår var det dags igen för scrappträff.... fick i stort sätt inget gjort men det var såå trevligt ändå...=) en Lo kanske lägger ut den sen...
Jag var den som bröt upp tidigast igår, visserligen var kl 02:00 när jag var hemma iaf, men det var skönt imorse att känna sig utvilad, slippa bakfylle känslan som brukar infinna sig dagen efter...=)
Idag tog vi en promenad i skogen, hittade ganska mycket svamp, ca 2 liter kanske det blir... Sen har vi klyvt ved ett par timmar, skönt att få röra lite på sig. Det bästa är att inte änns halva dagen har gått ännu.... härligt, härligt.
Min farmor kom förbi  förut och häma en kattlåda, hon hade precic varit och hämtat en lite katttunge ååååååå så gullig, kolsvart med klot runda gula ögon, tyvärr missade jag att ta kort på henne..... vad sugen man blir att skaffa en liten till...=) men nää, inte det nää, en annan gång kanske.. jag vill , vill...=)  så där håller jag på, men det räker ju igentligen med dom vi har......eller...=)
 

Vi ses....kram kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0