Vårruset.

Måndag: Då var det dags i år igen...
Vi var ca 20 st  coopare från norrköping, och ca 10 från linköping & nyköping.
"Grabbarna coop" är självklart på plats och hejar fram oss!
Jag & Ia slöt upp ihop under loppet, det gick förvånadsvärt bra!
Efter loppet, stog grabbarna och serva oss med mat, massor med godsaker...=) Tackar!

 Tjejerna som gick vidare till Harrys efteråt... mådde mindre bra när dom kom till jobbet dagen efter.... det är då man inte är det minsta avis att man hängde på med ut...=)

 Min löpar kompis Ia

 En av " coop grabbarna"

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag skulle ha varit med men kunde inte pga knäskadan. Annars hade vi kanske setts :)
Dessutom vann jag... men då jag inte deltog fick jag inte priset :( Men kul att vinna i alla fall.

2008-05-21 @ 12:25:20
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0