Vårväder.

Har äntligen blivit av med den mesta av förskylningen.
Nu börjar energin komma krypandes tillbax.
Igår efter jobbat åkte jag till Tezz, vi tog långpromenad. utforska hennes trakter liten grann....såg antagligen ut som vi var helt "lost" emellanåt..=) .Men vi rede ut det iaf ,och kom hem helskinnade.
Idag är jag ledig. Tezz kom ut på förmiddagen, vi tog ytterliggare en långpromenad, men på lite säkrare marker denna gång =).
Sen satte vi oss och planerade inför vår efterlängtade Ålandsresa!!! wiiiiii
Tittade på nätet på bilder  och drömde oss bort, jag längtar "galet".
Snart ska jag få lite i magen, sen bär det av till fotbollsträningen! Och efter det blir det Box-Out!
Känner mej som en riktig hurtbulle...
Idag sara så har jag nog mer energi än sist( hoppas jag) så idag får du passa dej..=) =)
Ska kirra mat nu!
 Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Nu e det bara 11 Dagar kvar...:-))

2008-03-05 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0