Midsommaraftons firande!

Kl 13:00  var vi bjudna hem till Ullis pärons sommarstuga.
Blev en härlig dag och kväll, med mycket god mat och dricka...=)



På väg....



Min goa vän Sandberg!!



Minsta deltagaren Jacob....såå söt, en riktig liten charmör...=)



Här sitter vi på ljugarebänken ..... undrar vem som blev roligast , hon med nappflaskan lr vinglaset....=)



Sanna med sin fina klänning!!



Spexarn Macke....=)

     

 

Efter sillen & nubben vankades det 5-kamp....=)
Jag var med.........men min andra hälft glömde visst bort kameran då........=)
Lika bra det kanske med tanke på hur dom andra ser ut...haha, självklart såå var ju jag väldigt snygg...=) hehe


 Tack för en oförglömlig midsommaraftons kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0