hello....

Idag är jag ledig.... såå härligt.
Som vanligt när man har lediga dagar mitt i vecka så går dom åt till att städa och tvätta.
Såå det är vad jag har gjort idag.
Ikväll så kommer Malin hon ska sova kvar här, mamma ska på teater.
ikväll blir det myspys...=D
I fredags vara Sara och Malin här.... vi  scrappa..... lr vi skulle det iaf, kom inte igång förrens sent på eftermiddagen, vet inte var tiden tog vägen...Trevligt var det iaf.
Jag gjorde några Lo:ter, bla en om hur jag vill att mitt liv ska se ut om 10 år. skrev ett brev till mig själv, som jag ska öppna då. Jätte kul att göra....rekomenderar det till alla mina glada scrappvänner=) här kommer den....

image21

Några till som jag gjorde...

image22
Beställnings kort till en jobbarkompis

image23
En sida av Sara som alla kanske inte har sett...hehe

image24

image25


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får vara ledig lite mer, så det händer lite på din blogg...hihi =)Den där galen pannan var en snygg prick, vem var hon?? =) hahah

2008-01-09 @ 18:27:08
Postat av: Marita

Vilka snygga LayOuter! Galenpanna spelade vi härom helgen... Skoj!

Kika gärna in i min blogg (http://tussemaja.blogspot.com/2008/01/award.html) för att se något roligt :)

2008-01-14 @ 19:28:50
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0