Äntligen helg!!

Såå skönt med helg.
Idag har jag jobba mitt hårda pass mellan 6,00-11,00  Pust..=)
Åkte till Badhustet och simma, basta & sola, jätte skönt,.Satte mej i blien och tittade på klockan då var den bara 13:27, inte änns halva dagen hade gått, och jag hade redan hunnit med såå mycket!
Snart kommer Robban hem, med Malin då ska vi äta, sen kommer Sara & Dennis!!
Gissa vad vi ska göra.............hihi scrappa såå klart! Jag ska göra kort, och använda mina nya stämplar.
Och sen ska jag göra 2 st beställningar bla 1 alla hjärtansdag kort till en jobbar kompis son, som är 16 tror jag, hon ville ha det lite grabbigt.... svårt tycker jag.... han är intresserad av motorer osv, men jag har inga sådana stämplar ju... någon som har en ide´så är jag tacksam om ni vill dela med er av den....=)
Nu ska jag sätta på en maskin tvätt, ska juuu  till Åland på söndag!!!

Fick meddelande av Mamma nyss, där det stod:
Vi är inte på väg till Åland, det var visst Åbo , och vi åker inte med birka utan det är tydligen Silja vi åker med. Annars är allt bra !
Hehehe..... Min Mamma i ett nötskal.
Det är hon & en jobbarkompis som åker.... den där jobbar kompisen är ju lika virrig som mamma såå vi får väll se vart det slutar....ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0