Julklappar.....

Igår efter jobbet åkte jag ner till stan....här ska köpas sista julklapparna.
Mötte upp Sara, börja med att ladda upp för shoppingen, det blev en Mc Donalds....=)Tack Sara för en trevlig sällskap.
Sen blev det shoppa av.... Hittade det sista, så nu är jag färdig med alla klappar.... så skönt det känns, bara att slå in allt oxå....
Det får nog bli imorgon, då jag är ledig. Tycker det är så kul att slå in paket, med fina papper och snören... ska nog lacka i år tror jag.
Idag har jag jobbat, åkte hem direkt, och somna som en sten, sov i nästan 3 TIMMAR.
Vaknade av att Robban hade kommit hem och styrde runt.....men oj vad skönt det var. Hoppas på att man känner sig utvilad imorgon så man kan få lite gjort på sin lediga dag, tex skriva klart alla julkort. Sen har jag fått beställning på 2 st Lp-skivor som jag måste göra oxå.

Sov gott mina vänner.....zzzzzz



Här slänger jag in en mysig bild på mattes älskling för man har gjort sig illa i tassen.....min lilla kisse...=(


Kommentarer
Postat av: Marita

Vad skönt att du hunnit med alla julklappar! Jag är allt lite avundsjuk... börjar inte handla några förrän efter den 17:e då vi har den sista födelsedagen.

2008-12-14 @ 17:51:07
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0