Jag har blivit utmanad.....

Var ju visserligen ett tag sen, men bättre sent än aldrig...


Tre saker jag gör när jag vaknar:

* Snoozar lääänge.
* Borstar gaddarna.
* Ger mina vilddjur mat

Tre saker jag måste ha under dagen:

*Tid för Katterna.
* Den dagliga bloggrundan...=)
* MAT!!

Tre personlighetsdrag hos mej:

*Omtänksam.
*Funderare.
*Lätt till skratt.

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

*Mina nära & Kära.
*Mysa.
*Scrappa.

Tre saker jag är rädd för:

*Att aldrig mer få se min Sibbe!
*Att mina familj och vänner inte skulle ha det bra.
* Djurplågare!

Tre saker jag drömmer om:

*En familj.
* En liten ladugård och stall med lite olika djur att pyssla med.
* Bli miljonär, så att mina drömmar kan bli sanna...=)

Tre personer jag utmanar:

* Sara
* Marita
*Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0