Listan....

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Kanon...ledig helg
Favoritgodis: Toblerone
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor...urk
Kläder just nu: Myskläder....=)
Musik just nu: Datorn
Vad sa du senast: GÅ NER FRÅN DISKBÄNKEN NU!!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Högstadiet...
Sommarplaner: Inga för tillfället, husbilsresa säkert
Fisk eller badkruka: Fisk, som blir mer & mer larvig
Saft eller alkohol: Det beror på situationen....
Längd och vikt: 168, vikt tänker jag inte tala om...
Hur många kuddar sover du med: 2...
Favoritväder: Sol, eller snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sambon, boken "Hur bygger man en flotte" Fälkniv
Spelar du nåt instrument: Inte nu längre, men har spelat blockflöjt
Morgon- eller nattmänniska: Natt om man måste välja..
Sparare eller slösare: Oj beror på av det gäller, är det scrappsaker så är jag en slösa...=)
Vem är viktigast för dig: Min sambo, familj, och mina katter
Bästa film: Con Air
Tror på liv på andra planeter: Absolut!
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.....
Har du några homosexuella vänner: jaa
Tror du på mirakel: Japp....
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Hmm ibland...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st
Bio eller promenad: Båda....
Är du kittlig: Jaa överallt
Snarkar du? Neej
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Sällan
Äckligaste insekten: skorpion...kanske inte är någon insekt, men äckliga är dom iaf
Största svaghet: Stressar mycket på jobbet
Det här är jag bra på: Scrappa, hålla kontakt med folk
Bästa bok? Gillar alla Danielle Steel
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Healing
Vad vill du jobba som? Mmm, jag vet inte faktist, trivs med det jag har..
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare...
Skriver du dagbok? När jag orkar o hinner
Har du nån flickvän/pojkvän? Jag har en sambo....
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en panter på axeln
Stökigt eller välstädat? ordning i röran
Gungar du på stolen? Nej....
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kankse....
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster....
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänsam, samma värdering på hur man vill ha det, romantisk
Hur många syskon har du?  2 st, en lillebror, & en lillasyster
Vad är du mest rädd för? När någon nära dör..
Är du rädd för blod? Inte direkt, kanske om det blir mycket
Saltar du på maten? På broccoli & blomkål
Gillar du att sjunga? I bilen är jag kung...heheh
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hantverksprogramet, inriktning konditor
Anser du att du är stark? Beror på situation
Brukar du sola? Japp, både ute och i solarium....
Vad gör du om du får hicka? Inget
Röker du? Ibland när jag känner fört
Snusar du? nix
Använder du knark? Näää.....
Kaffe, te eller inget? Inget av det
Har du en besatthet? Skulle man väll kunna säga, men inget som jag talar om....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0