Aj aj....

Har haft tandvärk i flera dagar, så idag bestämmde jag mej för att ringa tandläkaren...
Fick tid vid lunch, tittar o gräver (Not nice) gör j... ont.
Sen kommer dom in o säger att vi måste nog dra ut tanden!!!!.......- vadå kan man inte bara spola lr någon......, sa jag.Då säger dom det är inte den onda tanden som vi ska ta bort utan, det är den som sitter över den.
Aaaha...... jag fattar inget ,men så gjorde dom iaf. Sen sen förklara dom att den onda tanden är så inflamerad så den vill dom helst inte ta bort då. Och eftersom att jag inte kunde bita ihop så tog dom bort den andra ist.
Snacka om att det var rörigt där ett tag...
Lätt det är att fråga någon då när man har tussar o & helvete i mun......:D
Sen gick jag till www.pysselpassion.se och belöna mig själv för att jag varit så duktig, köpte några stämplar....:D
Robban får skjuts av Staffan hem, så jag kunde åka hem tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0